Biënnale Bingo – Schatten van Vlieg

Deze zomer nodigen we jonge kunstspeurders en hun families uit voor een spannende ontdekkingstocht doorheen de Biënnale van de Schilderkunst met onze gratis Biënnale Bingo.

Vind je alle items van de bingo? Dan win je een leuke kleine prijs. Maar het avontuur begint pas echt als je de bingokaarten van alle musea voltooit — alleen dan maak je kans op de heerlijke grote prijs!

Scherp je zintuigen, en ontdek hoeveel plezier kunst kan bieden. Of je nu een beginnende kunstliefhebber bent of een kleine expert, de Biënnale Bingo belooft een leuke ervaring voor het hele gezin.

Hoe werkt het?

1. Haal je bingo kaart bij de receptie.
  2. Elk vakje bevat een interessant museumitem of een leuke opdracht. Ga op zoektocht door het museum en markeer de vakjes op je kaart zodra je een werk hebt gevonden of een opdracht hebt voltooid.
  3. Zodra je een horizontale, verticale of diagonale lijn hebt gemarkeerd, roep je BINGO!
  4. Toon je volle kaart aan de balie en ontvang een leuke prijs. Bij het voltooien van alle Bingokaarten in het Roger Raveel Museum, Museum van Deinze en de Leiestreek en Museum Dhondt-Dhaenens ontvang je een bijzondere lekkernij.
30.06.24—06.10.24
Ervaring