it is part of an ensemble

It is part of an ensemble (FKA Networked Collective) is een wisselende groep van ongeveer dertig kunstenaars, theatermakers, acteurs, performers, theoretici en studenten die samen residenties doen en tentoonstellingen, voorstellingen en publicaties maken. Collectief onderzoeken zij het spanningsveld tussen het sociale proces van samenwerken en samenleven en de formele autonome kwaliteiten van het werk dat daaruit voortkomt.

Het werk van It is part of an ensemble is de laatste vier jaar getoond in: De Garage, Mechelen; Emergent, Veurne; Museum Dhondt-Dhaenens, Deurle; Museum De Pont, Tilburg, Hard Space, Basel (CH); Fondazione 107, Turin (IT); Skaftfell, Centre of Visual Arts, Seydisfjordur (IS); Dürst Britt and Mayhew, Den Haag.