it is part of an ensemble & Isabel Burr Raty
What it takes to be WE

Tijdens dit gratis performatieve publieke moment brengen studenten van KASK & Conservatorium de uitkomsten van de Autumn Academy 2023 in beweging.

De performance markeert het einde van een lang weekend in MDD, waar studenten samenkwamen – onder begeleiding van het collectief it is part of an ensemble en Isabel Burr Raty – om zowel theoretisch als praktisch te onderzoeken wie en wat we bedoelen wanneer we het hebben over “wij”.

Dit performatieve publieke moment wordt geleid door transdisciplinair kunstenaar en dramaturg Isabel Burr Raty, samen met Chrys Amaya Michailidis, Bas van den Hurk, Marcia Liu, Jochem van Laarhoven en Maxim Ventulé van it is part of an ensemble.

Over de Autumn Academy 2023

Van 6 tot en met 8 oktober 2023 organiseert KASK & Conservatorium een Autumn Academy in MDD vanuit het project de Nomadic School of Arts. Het gehele museum en de Beeldentuin wordt gedurende dat weekend beschikbaar gesteld aan 15 studenten van alle richtingen binnen KASK & Conservatorium.

Tijdens deze Autumn Academy wordt het begrip ‘collectiviteit’ verdiept en uitgebreid door een verband te leggen naar socio-ecologische vraagstukken van deze tijd.

De Autumn Academy wordt geleid door leden van it is part of an ensemble en Isabel Burr Raty in samenwerking met de richting Performance van het KASK en Laurens Otto, curator MDD.

08.10.23
Performance